[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Formatering af XP

Formatering af XP

Windows, Linus, Mac mv.

Formatering af XP

Indlægaf GothraX skrevet fre 24. mar, 2006 20:47

Hejsa.

Jeg har de sygeste problemer med at formatere min Dell Computer. Jeg bruger XP Professional SP2, på min 80 Gb SATA IAHC. Den Harddisk kører på ICH6R. Jeg har nu brugt 3-4 dage på at få formateret den. Jeg kan godt boote fra både floppy og xp'cden, men Fdisk på floppy kan ikke bruges til noget, alle muligheder i Fdisk kan ikke lade sig gøre, inklusiv format c. Når jeg booter på cd'en kan den ikke finde c drevet, selvom den burde finde den automatisk med ICH over 5. Jeg har prøvet at trykke F6 i cd'menuen, men når jeg vil installere SATA driveren er der en fejl i iaStor.sys filen - Jeg har både prøvet driverfilerne fra ressource cd'en og direkte fra computerens root.

Udover det har jeg prøvet killdisk.exe men når jeg vil slagte c drevet siger den bare 0 partitioner og drev blev slettet. Er ikke ligefrem specielt god til computer.
Så det her er en af de sidste udveje før jeg slagter harddisken med en grandé magnet
GothraX
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet man 03. apr, 2006 21:57

Følger der ikke en recovery disk, eller et recovery drev med en dell.

hvis du bruger den.. kan du formatere den på 5 min, og så er alle drivere installeret!
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf MarsQ skrevet tirs 04. apr, 2006 08:24

det lyder da mærkeligt..så er der et eller andet problem med din Cd-rom hvis du ikke kan formatere eller muligvis er der ridser i cden..??????
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Tilbage til Operativsystemer