[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Mistet XP-cd

Mistet XP-cd

Windows, Linus, Mac mv.

Mistet XP-cd

Indlægaf Mazz skrevet tors 09. mar, 2006 19:58

Windows-xp (home edition), fulgte med min bærbare da jeg købte den, samt fuld-version på CD. Men nu har jeg fået smidt min CD væk, har stadig licens-koden. Kan man få en ertsatnings-cd, fil eller lign? Eller skal jeg betale for en ny, hvis jeg ikke vil bruge piratkopi?
Mazz
Bruger
Bruger

Geografisk sted: Århus

Indlægaf MarsQ skrevet tors 09. mar, 2006 21:43

tja...det har jeg aldrig tænkt over, om at man kunne
kan man bare ikke gå på http://www.microsoft.dk og finde nummer på kundeservice og spøre dem??

det er den mulighed jeg kunne anbefale!?
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Indlægaf testing skrevet tors 09. mar, 2006 22:04

jeg tror ikke der er noget ulovligt i at bruge en kopi. det er jo nøglen der er licens på og ikke cden!

men hvis det er til den bærbare kan det jo være det er en cd men et image på! der er mange bærbare der følger en recovery cd med!

hvad er det for en bærbar?
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Mazz skrevet tors 09. mar, 2006 22:34

Det er en medion.

Det er som sådan heller ikke fordi jeg er bange for at få røffel, for at have kopi, men nu skal jeg se på meddelelser og popups under opstart om at det er en ulovlig kopi, det kom sammen med sidste update. Udover det var jeg ret glad for at få de nyeste opdateringer til bl.a. mediaplayer, det kan jeg ikke med en kopi...
Mazz
Bruger
Bruger

Løsningen blev...

Indlægaf Mazz skrevet ons 12. apr, 2006 09:54

Jeg ringede til Microsofts hotline, de henviste mig til Medion, da de selv "udgiver" cd'erne på licens. Oplyste modelnr etc. til Medion, der gratis sendte mig en ny cd.
Mazz
Bruger
Bruger

Indlægaf MarsQ skrevet ons 12. apr, 2006 15:19

det var det jeg sagde, at man skulle gøre (selvom jeg var lidt usikker).

Men det er allertiders du fik et nyt et...
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Tilbage til Operativsystemer