[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Home eller Pro?

Home eller Pro?

Windows, Linus, Mac mv.

Home eller Pro?

Indlægaf Fanuu skrevet lør 31. dec, 2005 16:06

Hey hvad for en er bedst windows Xp pro eller home edition???
Fanuu
Bruger
Bruger

Indlægaf Nuclear skrevet lør 31. dec, 2005 16:08

Ville vælge Pro, den har bedre funktioner i netværk
<Nuclear>
Nuclear
Bruger
Bruger

Indlægaf testing skrevet lør 31. dec, 2005 16:09

Til de flestes behov ville jeg mene der ikke er den store forskel. du kan se forskellene her: http://www.microsoft.com/Danmark/Produc ... sRight.asp
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Fanuu skrevet lør 31. dec, 2005 16:10

Ok.. tak for hjælpen...
Fanuu
Bruger
Bruger

Indlægaf FederDk skrevet tors 12. jan, 2006 09:59

Jeg bruger selv Pro og har brugt det siden jeg skiftede fra Windows 98 i år. 1999 tror jeg..
FederDk
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf Umulig skrevet fre 10. feb, 2006 06:37

Pro er bedst, der er bl.a mulighed for at styre sin pc fra en anden PC (remote desktop).
Jeg kan fx hos min ven logge på min egen computer hjemme, så hans skærm får mit baggrundsbillede og ikoner, programmer, osv.

[i]Home[/i] er en skrabet (og dermed billigere) version.

Fordi jeg kun har PRO version selv, bliver jeg altid små irriteret når jeg arbejder på en Home maskine, fordi der mangler små detaljer, som jeg er vandt til at bruge.

Skal man selv betale for Windows, er det naturligvis et spørgsmål om temperament, om man vil betale for forskellen.
Umulig
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf witti skrevet søn 12. feb, 2006 00:07

PRO bruger man jo næsten kun hvis man skal logge på donæme fx på skoler, virksomheder ovs.
Jeg bruger selv PRO.. :)
witti
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf Umulig skrevet søn 12. feb, 2006 21:33

[quote="witti"]PRO bruger man jo næsten kun hvis man skal logge på donæme fx på skoler, virksomheder ovs.[/quote]
Du har ret.

[url=http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/howtobuy/choosing2.mspx]HER[/url] er den præcise liste (engelsk) med forskellen.
Umulig
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf MarsQ skrevet søn 12. feb, 2006 23:44

Pro er bedere en Home (altså flere funktioner end Home)

Home er udkommet før Pro...deri er Pro med beder opdateriner og osv.

Anbefaler Pro til alle....
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Indlægaf Jarlen skrevet man 13. feb, 2006 12:54

[quote="MarsQ"]Pro er bedere en Home (altså flere funktioner end Home)

Home er udkommet før Pro...deri er Pro med beder opdateriner og osv.

Anbefaler Pro til alle....[/quote]

Det er jo noget pjat. De sikkerhedsopdateringer der er i Pro er der jo også til home eftersom du kan opdatere over nettet, og det er jo præcis den samme grundflade, forskellen er jo kun, som sagt, at der er flere funktioner i pro.

Men du kan også sagtens remote controle en computer med home versionen, for de fleste vil forskellen være lille og ubetydelig.
Jarlen
Bruger
Bruger

Geografisk sted: Kalundborg

Tilbage til Operativsystemer