[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Installation af XP via ekstern USB harddisk eller lignende

Installation af XP via ekstern USB harddisk eller lignende

Windows, Linus, Mac mv.

Installation af XP via ekstern USB harddisk eller lignende

Indlægaf Gæst skrevet fre 03. feb, 2006 21:44

Hej.
Jeg har netop erhvervet mig en Thinkpad X22. Der er intet cd-drev eller diskette drev. Jeg vil gerne installere windows XP, og har tænkt jeg kan gøre det via min externe USB harddisk. Jeg kan se at computeren kan boote via USB, men jeg er ikke klar over hvordan man gør.

Er der nogen der kan give en, nybegynder vejledning til hvordan jeg får gjort min externe harddisk bootable. Så jeg kan boote direkte fra den. Eller en der blot har et godt forslag til hvordan jeg får XP ind på den.

På forhånd tak
Gæst

Indlægaf testing skrevet fre 03. feb, 2006 22:29

er der slet ikke noget styre system op den?

kan du starte op i prompten? så du kan komme over på din eksterne harddisk?
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Superbuller skrevet fre 03. feb, 2006 22:59

Der er en BIOS på den, og jeg kan godt komme ud i dos prompten. Men jeg kan ikke umiddelbart komme over på min eksterne harddisk. Jeg kan dog se i dens opsætning at den har registreret harddisken.
Superbuller
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet fre 03. feb, 2006 23:09

hmm... så ved jeg ikke rigtigt hvad du skal gøre...

hvis du kan komme ind på harddisken, så han du have en kopi af din xp cd til at ligge i en mappe, og så kan du installere den der fra.
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Gæst skrevet lør 04. feb, 2006 01:00

Så er det sørme lykkedes mig at få adgang til min eksterne harddisk fra dossen. Jeg har endvidere kopieret min XP installationscd til den eksterne. Nu er mit problem blot, at jeg ikke kan køre setup filen fra dos mode... er der nogle gode forslag til hvordan jeg omgår dette problem
Gæst

Indlægaf Umulig skrevet tors 09. feb, 2006 19:25

Køb et http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=178985 til 200,- og følg http://www.helgec.dk/xp-install.html :wink:

ELLER: Installer Win95 / 98SE på harddisken, og opgrader til Win XP bagefter... :roll:
Umulig
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Tilbage til Operativsystemer