[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Windows Vista...

Windows Vista...

Windows, Linus, Mac mv.

Windows Vista...

Indlægaf Nuclear skrevet tors 15. dec, 2005 17:07

Er der nogen der har/har prøvet den? er det noget der dur?
<Nuclear>
Nuclear
Bruger
Bruger

Indlægaf testing skrevet fre 16. dec, 2005 17:44

Jeg har kun set et videoklip af den! det ser vældigt fancy ud... der er meget "pop" jeg syntes det begynder at minde lidt om Mac
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf FederDk skrevet tors 12. jan, 2006 09:57

Har set en masse billeder af det og det ser sq pænt godt ud.

[url]http://winsupersite.com/showcase/winvista_beta1_gallery_01.asp[/url]
FederDk
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf brianbrandt skrevet tors 12. jan, 2006 18:46

Jo mere det kommer til at ligne Mac OS, jo bedre... det er da for lækker fed nice top-dollar grafik OS kører med...

hilsen Apple Tilbederen....
--------------------------------------
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf testing skrevet tors 12. jan, 2006 19:12

jeg så noget i et eller andet tv program, når man bruger tab til at skifte vinduer med så kan man se et previews i lille format af det vindue man er ved at skifte til
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf FederDk skrevet tors 12. jan, 2006 20:01

[quote="MBach"]jeg så noget i et eller andet tv program, når man bruger tab til at skifte vinduer med så kan man se et previews i lille format af det vindue man er ved at skifte til[/quote]

Lyder sq nice :) Må hellere have fat i det når det udkommer....
FederDk
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf brianbrandt skrevet fre 13. jan, 2006 13:22

det er en gammel funktion... eller det er et lille program, som har lagt på windows accessories side i længe... jeg har det installeret på min bærbar... det er meget rart når man har 20-30 vinduer åbne på en gang, som jeg ofte har...
TaskSwitchPowerToy kalder de det.....

det er vist endda en gammel Apple-funktion... endnu en grund til, at Apple styrer for vildt.... :twisted: :twisted:

- B
--------------------------------------
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Umulig skrevet fre 10. feb, 2006 06:32

Hvis man er til det frække, kan man prøve et lille program

http://www.stardock.com/products/windowblinds/
Umulig