[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Pagefile.sys

Pagefile.sys

Windows, Linus, Mac mv.

Pagefile.sys

Indlægaf timjea skrevet søn 03. sep, 2006 22:35

Er der nogen der kan hjælpe mig, ang. problem med bærbar computer.
Min kone ejer en acer som hun bruger rigtigt meget, til nettet og til spil, men lige pludslig frøs det hele, da hun prøver at genstarte sker der det af den næsten ikke har krafter til noget som helst, der sker bare dette at den,efter lang tid begynder at undersøge sig selv for Konsistens, ved ca. 26% stopper den og skriver:
[size=200]Posten \pagefile.sys indholder en ugyldig kæde.
Størrelsen på Posten \pagefile.sys er ugyldig[/size]
Jeg har prøvet med recovery cd men den kan ikke starte op alligevel ( boot er sat til cd). Jeg har også prøvet at taste f8 fejlsikret tilstand intet skete.
Hvad gør jeg? er der nogen der kan hjælpe mig tak :cry:
timjea
Ny Bruger
Ny Bruger

Re: Pagefile.sys

Indlægaf dmz-zonen skrevet tors 07. sep, 2006 22:05

[quote="timjea"]Er der nogen der kan hjælpe mig, ang. problem med bærbar computer.
Min kone ejer en acer som hun bruger rigtigt meget, til nettet og til spil, men lige pludslig frøs det hele, da hun prøver at genstarte sker der det af den næsten ikke har krafter til noget som helst, der sker bare dette at den,efter lang tid begynder at undersøge sig selv for Konsistens, ved ca. 26% stopper den og skriver:
Jeg har prøvet med recovery cd men den kan ikke starte op alligevel ( boot er sat til cd). Jeg har også prøvet at taste f8 fejlsikret tilstand intet skete.
Hvad gør jeg? er der nogen der kan hjælpe mig tak :cry:[/quote]

Kan hun taste F8 under opstarten og vælge "sidst bedst virkende konfiguration" ?

Ellers boote den op med XP-Cden. Når hun er på skrivebordet, skal hun lade CD.en være i og lukke XP-Cden ned. (Så den bare ligger i drevet og der ikke er noget skærmbillede fremme)

Herefter skal hun ind i START => KØR og skrive sfc /scannow (Husk mellemrum mellem sfc og /)

Vælg kør/enter og PC'en vil sammeligne systemfilerne med de filer der ligger på XP CD'en
Venlig hilsen

JAN C
dmz-zonen
Bruger
Bruger

Re: Pagefile.sys

Indlægaf dmz-zonen skrevet tors 07. sep, 2006 22:11

[quote="timjea"]Er der nogen der kan hjælpe mig, ang. problem med bærbar computer.
Hvad gør jeg? er der nogen der kan hjælpe mig tak :cry:[/quote]

NB! Pagefil er en sidefil som er et stykke reserveret plads på HDD. Din kone har nog en masse TEMP og Internet TEMP filer liggende eller måske ikke ret meget olads tilbage på HDD

Så det skal i lige undersøge når i kommer ind på HDD.
Venlig hilsen

JAN C
dmz-zonen
Bruger
Bruger

Tilbage til Operativsystemer