af brianbrandt skrevet tors 17. aug, 2006 17:40
hvad skal den bruges til ... ?
skal du spille på den... hvilke spil... krævende spil... World of Warcraft fx... så glem dem... det der Hypermemory (ATI) og Turbecache (nVidea) det kører ikke så godt som det skal .... alle de test jeg har læst omkring dem er det været shit... det er måske okay, fordi det er billigt, men det kan ikke bruges til spil... de testede Battlefield 2 på dem og det kørte ad bæ til... men prøv at søg på hypermemory google... kan ikke huske om det var toms hardware der lavede en test af det...
100 GB plads... hmm... hvorfor så meget... vejen frem er bare at købe en ekstern harddisk... de er røvbillige for tiden, 250GB til 500 kroner eller sådan noget... + hd boksen...
Hpen har jo 2GB hvilket jo er nice.. det kan jeg lide... 1 GB i Acer er vel også okay.. og der er jo brug for det, når nu grafikkortet æder det meste...
skal du spille på den... så invester i en bærbar med dedikeret ram til grafikkortet... kig efter en Geforce Go 7600... det er kram... den nyeste hedder Geforce 7800 GFX tror jeg det er... men den sidder kun i tre bærbare indtil videre... kig efter en Dell, hvis du vil have kræs for øjnene...
håber det hjalp...
brian
--------------------------------------
Braveheart Rules