[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Licensnøgle til XP Pro

Licensnøgle til XP Pro

Windows, Linus, Mac mv.

Licensnøgle til XP Pro

Indlægaf Gazz skrevet fre 11. aug, 2006 08:49

Hej alle

Jeg er ny her på sitet.

Jeg har lige købt min en "ny" brugt computer.
Da jeg vil opdatere til SP2 får jeg beskeden at min kopi af Windows er en kopi, surt!
Kan jeg købe en licensnøgle, eller skal jeg købe XP Pro og reinstallere hele computeren??

Vil selvfølgelig gerne have at det er i orden.

Venlig hilsen

Thomas
Gazz
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet fre 11. aug, 2006 09:58

overvej evt. XP mediacenter edition. der får du nogle ekstra funktioner.

Jeg kender ikke lige prisforskellen på Home og Pro men til alm. brug kan man sagtens nøjes med home. mener at den eneste forskel er lidt netværksfunktioner tror jeg nok!
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Gazz skrevet fre 11. aug, 2006 10:04

Takker.

Men kræver det en formatering af computeren??
Er ikke den vildeste comuterhaj, men vil helst gerne undgå at skulle slette alt det jeg har lagt ind på den.
Gazz
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet fre 11. aug, 2006 12:56

ja.. det er jeg bange for du bliver nødt til... du kan måske være heldig at du kan opgradere!
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Bælle skrevet tors 14. sep, 2006 13:58

Den eneste forskel på home og pro er noget med firmaer kan oprette et eller andet derfor er den dyrere altså fordi firmaer ofte køber mange af gangen
Bælle
Bruger
Bruger

licensnøgle

Indlægaf IT-support skrevet lør 16. sep, 2006 21:05

Hejsa

Du skulle gerne kunne køre en opgrade eller en repinstall på en ny cd, men det kræver lige lidt teknik.
Ville tro enten en butik eller forumet her, vil være behjælpsom med en guid.

Primær forskel på en Home og en Pro er netværk.
Home understøtter ikke større netværk, ex. kan man ikke logge en Home maskine på et domæne, men nemt køre et mindre hjemmenetværk.
Kender ikke umiddelbart dit behov, men langt de fleste hjemme bruger vil kunne nøjes med en Home edtion.

Kan jeg hjælpe med yderlig siger du endelig til.

Mvh
Jesper.
IT-support
Bruger
Bruger

Tilbage til Operativsystemer