Hi.
Jeg sad lige selv hele natten og ledte efter en god spille computer...
Skal helt sikkert have en ny bærbar (er bosat i Taiwan for tiden og de er 20% billigere hernede)... og jeg har haft mine øjne på en af de nye Macbooks 13" ... mobilitet mobilitet mobilitet.. det er hvad en laptop drejer som om... men... så satte jeg mig ned og tænkte over sagerne... jeg kan jo også godt lide en gang imellem at installere et nyt spil, bruge et par dage på at blive træt af den og så glemme alt om det igen...
og det kan en 13" macbook ikke bruges til.. mest pga grafikkortet...
så kiggede jeg på deres 15" .. og jeg var nogle grundige test igennem "tomshardware" og en anden jeg fandt, som havde grundig testet dem... og den er sgu desværre ikke så hurtig til spil... men alt andet er den mega genial til ... og for fanden hvor ser den lækker ud...
men så hoppede jeg videre... kigge lidt rundt.. og fandt ud af, vil du være fremme i skoene, så skal du have et dedikeret grafikkort... og vil du spille de nye spil, som dette jeg venter helt vildt på
http://www.markofchaos.com, så skal du have et geforce go 7600 med i købet... den fåes med 128 eller 256 RAM... den skulle kunne håndtere det meste af sagerne... så en test af en ny Dell, hvor de havde smækket alle goodies i... 2 GB RAM, geforce go 7600 256MB, 2.16 GHz dual core etc etc... og den gav røv til en del stationære... men det er vist fordi laptop får en ny genre... "dem der kan give røv til stationære med koster røven ud af bukserne"... har et eller andet kort navn som jeg ikke kan huske...
Men så faldt jeg over ASUS... og vi kan jo rigtig godt lide ASUS her... især i Taiwan, da det er et TAiwanesisk mærke og derfor RØV billig herude... Acer er endnu billigere, også taiwanesisk... RØV billig... og de sælges på samtlige gadehjørner... fandme som om Acer og Asus fabrikkerne bliver røvkneppet af tyve der stjæler deres bærbare..
nå, men jeg faldt over deres A6J eller A8J serie... de har GF Go 7600 kortet og der kan fyldes en god slat RAM i dem, som også er krævet for at spille de store krævende spil, tror det er vigtigt ved BF2, da du skal smide en masse billeder op og ned hele tiden... men ved ikke rigtig noget om det... RAM har bare altid været godt at have mange af...
Og bare køb en bærbar med 512 eller 256 RAM, for du kan altid selv smide lidt flere i, da det som regel er meget billigere... og med lidt snilde, så kan man gøre det selv...
men jeg overvejer stærkt at købe denne
??/ASUS A8Jm?? A8HT24DD/14 WXGA(??)/Intel-Yonah T2400/1G/100G/Nvidia 7600 512MB/DVD???
48880 NT (svarende til cirka 8500 kroner)
14" skærm ja, men det er fordi min plan er at smække den til min dejlige store 23" fladskærm der står derhjemme... og så smække røv i noget Warhammer, Mark of Chaos .. og Warhammer Online... to meget ventede spil fra min side....
woops... det blev sgu da et indlæg Toms Hardware værdigt... sorry...
brian