[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Acer recovery - cd'er? But HOW?

Acer recovery - cd'er? But HOW?

Windows, Linus, Mac mv.

Acer recovery - cd'er? But HOW?

Indlægaf MaryChristensen skrevet søn 16. apr, 2006 16:05

Ja! Jeg er ikke særlig god til sådan noget computer-fis, generelt. Men nu er det sådan at jeg gerne vil have slettet alt på min acer travelmate 2000, men jeg aner ikke hvordan de ellers så smarte acer recovery cd'er skal bruges? nogen siger jeg bare skal proppe dem i, genstarte og VUPTI!

Det har jeg også prøvet et hav af gange, men nej det virker ikke...Håber nogen har et bud.
MaryChristensen
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet søn 16. apr, 2006 16:14

Du skal have fundet en menu under opstart som du kan køre recoveryen fra.

jeg har ikke selv en acer så jeg ved ikke præcist hvordan du finder den.. det kan være det står på kasserne eller cderne

men prøv F8 og F5 under opstart
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf MarsQ skrevet søn 16. apr, 2006 23:40

hvis jeg forstår, du vil formatere din PC... eller??? (hvis det er!! )

ind i bios (tryk F2 under start, lige efter du har startet den)

set CD/ROM til 1st Boot - så skulle den starte fra CDen og så skulle det kører . Slette partion og oprette..og installere (altså den gør det automatisk)

Eller når du har startet din PC og kommet ind på skrivebord og prøv bare sæt cd i og se om menuen kommer og formatere på den måde....
Brugeravatar
MarsQ
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Lyngby

Tilbage til Operativsystemer