[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Grafikkort problemer

Grafikkort problemer

debatter om grafik og lyd

Grafikkort problemer

Indlægaf sujo skrevet ons 11. okt, 2006 15:42

hej :)

Jeg har købt ny pc for en måneds tid siden, og har stort set fra dag et af haft problemer med mit grafikkort ([b]Sapphire RADEON X1800 GTO[/b]). Problemet opstår mens jeg sider og gamer, i starten (med de medfølgende driver) kom den jævnligt med fejlen [i]"VPU recover har nulstillet grafikacc. da den ikke længere reagerede på grafikdrivers komandoer".[/i]

Jeg er desuden ikke i stand til at sætte min tv som clon (medmindre opløsningen på min skærm sættes ned til maks 800x600). (Kan heldigvis få det til at virke med exstended view)

Jeg har siden hen prøvet at updatere driverne fra ATI, samt prøvet Omega driverne. Fejlmeddelsen er blevet slået fra :) men problemet er der stadigvæk :( enten resetter den (når jeg er heldig :/) eller også fryser den bare og så må jeg reboote. Nogen gange sker det kun 1 gang på 2 timer, andre gange sker det 5 gange på 10min.

ATI tray tools (Omega) oplyser GPU temp maks kommer op på 60-65grader, når jeg gamer, for det meste ligger den dog på 55grader+/-. Men den går lige så tit kold ved høje som lave temp. Resten af komponenterne i pc'en overstiger ikke 45grader

Nogen gode råd ??

I PC'en ellers:
2GB ram
3 kabinet blæsere
400watt PCU
3,2 Ghz cpu
mm.
sujo
Ny Bruger
Ny Bruger

Geografisk sted: KBH S

Tilbage til Skærme - Grafikkort - Lydkort