[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Grafikfejl?

Grafikfejl?

debatter om grafik og lyd

Grafikfejl?

Indlægaf qozar skrevet tirs 20. jun, 2006 13:30

Hej, jeg ligger inde med et pludselig problem med grafikken både i spil, skrivebord og startup. Det pudsige er at det næsten kun er blå farver der flimre og ser misfarvet ud, men i spil går det også helt galt. hvad kan dette problem skyldes? tak.
- qozar
qozar
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf aigh skrevet lør 24. jun, 2006 12:37

Det kan skyldes flere ting, men i bund og grund skal du kigge på din driver. Download den nyeste, da næsten altid er synderen for sådanne problemer.

Hvis det bliver ved, så prøv at sænke frekvensen på kortet (det modsatte af at overclocke) Hvis du ved hvordan man gør. Det giver mere luft til kortet.

Hvis intet virker, er det måske dit kort den er gal med, og så må du håbe du har garanti ;)

Notér at hvis du prøver at overclocke eller nedclocke, kan du risikere at miste din garanti!
aigh
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlægaf qozar skrevet tors 29. jun, 2006 13:21

Hej igen, jeg fandt ud af det slet ikke havde noget med mit grafikkort at gøre, det var skærmen som den var galt med. fandt ud af det ved et tilfælde fordi jeg blev sur på lortet (undskyld sproget) og gav skærmen et slag, og så viste den rigtige farver igen! - det skal siges at jeg sådan set hver gang jeg tænder computeren skal slå på skærmen før den virker rigtigt, selvom det er en helt ny LCD skærm :? - Men tak for hjælpen alligevel :)
- qozar
qozar
Ny Bruger
Ny Bruger

Tilbage til Skærme - Grafikkort - Lydkort