[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - acer vs hp

acer vs hp

Debat om bærbare computere

acer vs hp

Indlægaf menthos skrevet ons 16. aug, 2006 13:03

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=206589#

vs

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=217366

hvilken vil i anbefale jeg køber? :)

hp koster 8000 i bilka
menthos
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf testing skrevet tors 17. aug, 2006 07:24

Nu kender jeg ikke lige forkellen på grafikkortet, men kan de ca. det samme ville jeg da vælge hp, da den er billigst og har flest ram!
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Indlægaf brianbrandt skrevet tors 17. aug, 2006 17:40

hvad skal den bruges til ... ?

skal du spille på den... hvilke spil... krævende spil... World of Warcraft fx... så glem dem... det der Hypermemory (ATI) og Turbecache (nVidea) det kører ikke så godt som det skal .... alle de test jeg har læst omkring dem er det været shit... det er måske okay, fordi det er billigt, men det kan ikke bruges til spil... de testede Battlefield 2 på dem og det kørte ad bæ til... men prøv at søg på hypermemory google... kan ikke huske om det var toms hardware der lavede en test af det...

100 GB plads... hmm... hvorfor så meget... vejen frem er bare at købe en ekstern harddisk... de er røvbillige for tiden, 250GB til 500 kroner eller sådan noget... + hd boksen...

Hpen har jo 2GB hvilket jo er nice.. det kan jeg lide... 1 GB i Acer er vel også okay.. og der er jo brug for det, når nu grafikkortet æder det meste...

skal du spille på den... så invester i en bærbar med dedikeret ram til grafikkortet... kig efter en Geforce Go 7600... det er kram... den nyeste hedder Geforce 7800 GFX tror jeg det er... men den sidder kun i tre bærbare indtil videre... kig efter en Dell, hvis du vil have kræs for øjnene...

håber det hjalp...

brian
--------------------------------------
Braveheart Rules
Brugeravatar
brianbrandt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf menthos skrevet fre 18. aug, 2006 21:44

det er nok rigtig hvad du siger... jeg har også kigget på en zepto nu... ville nok aldrig købe dell.. det synes jeg er det værste lort man kan finde :)

men fandt en zepto med 512mb gforce go 7600
menthos
Ny Bruger
Ny Bruger

Indlægaf dmz-zonen skrevet man 04. sep, 2006 22:56

[quote="menthos"]det er nok rigtig hvad du siger... jeg har også kigget på en zepto nu... ville nok aldrig købe dell.. det synes jeg er det værste lort man kan finde :)

men fandt en zepto med 512mb gforce go 7600[/quote]

Mener Zepto den med Core Duo 2 CPU som er den bedste CPU på markedet pt.

Yder 40% mere 40 % lavere strømforbrug. Det betyder mindre kølling og dermed langt mindre støj.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=199752

Du kan også kigge forbi laptopworld.dk

http://laptopworld.dk/index.php?id=261 ZEPTO

ACER og ASUS Får du meget PC for pengene.
Venlig hilsen

JAN C
dmz-zonen
Bruger
Bruger

Indlægaf Anzl skrevet man 23. okt, 2006 12:27

Jeg har en zepto, og det lyder meget som den du har kiggede på(6214W)
Dette er en kanon bærbar, den er lille og hvis man offere lidt penge på den så får men en bærbar, som kan det samme som en almindelig pc.
Men hvis jeg skulle vælge mellem acer og hp, så ville jeg vælge en hp, da den holder bedre end en acer...
Anzl
Bruger
Bruger

Tilbage til Bærbare computere