Jeg valgte lige at oprette et nyt emne at stille mit spørgsmål i, fordi jeg ikke kender så meget til computere, og ikke kunne finde ud af, om der var andet, der passede

Jeg kan ikke åbne "tilføj eller fjern programmer" inde i kontrolpanelet. Det sker ind imellem, at jeg forsøger at slette et program ved at højreklikke og så trykke slet på ikonet, men så skriver den, at man bare sletter genvejen, når man gør det, og for at fjerne programmet, skal man gå ind i "tilføj eller fjern programmer", det er så understreget ligesom et link, og når jeg så trykker på det, viser den ganske kort timeglas og så forsvinder timeglasset og der er bare almindelig pil. Noglegange har jeg så åbnet "programmer" (ctrl+alt+del) for at se, om det programmet kører, men det bliver heller ikke vist dér.
Måden jeg fandt ud af at der var noget galt på, var fordi mit skype lige pludselig ikke virkede mere. Hver gang jeg trykker på ikonet skriver den bare "skype.exe (ole.ac og mange andre ting) er ikke en gyldig billedfil" og det kan jeg ikke forstå, for jeg har ikke rodet med programmet. Derfor vil jeg jo gerne ind og slette det helt, og så installere det igen; men den går jo ikke, når man ikke kan komme ind i dét program heller!

Så har jeg været inde i den dér config et-eller-andet og ændre på status af programmer, der starter op, når man tænder sin computer, og nu viser den ikke længere billedet med ole.ac. skype.exe alt-muligt, men problemet er der jo stadig.
Er der mon nogle windowseksperter her, som kan hjælpe mig?
MvH og på forhånd tak
Alice