[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
ComputerDebat.dk • Vis emne - Mini_Xp

Mini_Xp

Windows, Linus, Mac mv.

Mini_Xp

Indlægaf master_klaus skrevet lør 19. aug, 2006 15:50

hey..

jeg har anskaffet mig en mini xp, men har det problem at det er en UK udgave, så der er ikke dansk tastatur i det..

er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg klarer den ? og er det muligt at bare finde filerne til et dansk tastatur i en alm windows hvis begge er pro og så ligge dem ind på cd'en med mini xp og så installere på ny.. ??

eller hvordan klarer man lige den ??

håber i kan hjælpe.
master_klaus
Ny Bruger
Ny Bruger

Geografisk sted: århus

Indlægaf testing skrevet tirs 22. aug, 2006 16:40

mini Xp? jeg ved ikke lige hvad forskellen er på den og Home/Pro.

Men i dem har du et ikon nede i højre hjørne hvor du kan vælge sprog, og der vælger du også tastatur!
MBach

[size=75][i]Har du brugt søgefunktionen inden du spørger?[/i][/size]
Brugeravatar
testing
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Århus C

Mini..

Indlægaf master_klaus skrevet man 28. aug, 2006 17:22

det er nemlig der problemet er, at det er nemlig ikke muligt at vaelge sprog p[ den maade da det er blevet fjernet i denne version...

hvordan loeser man lige den ??

vil dertil lige sige at forskellen er der ingen af, for en mini xp vil sige at den bruger 17 processor og kun 120mb hukommelse af ens computer, istedet for hvor man normalt er meget hoejere..
- det er en alm xp home/pro der er blevet total rippet for alt overfloedigt, og saa lavet en ny installations fil som kun fylder en alm cd inden man installere, hvorimod en normal fylder en dvd skive..
master_klaus
Ny Bruger
Ny Bruger

Geografisk sted: århus

Tilbage til Operativsystemer